Rodzinny sedan za niecałe 40 tysięcy, Citroen C-Elysee

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • LUKI
    RS
    • 2005
    • 5776

    Rodzinny sedan za niecałe 40 tysięcy, Citroen C-Elysee

    płyn jest ok... niedawno zmieniałem tylnie tarcze bo myślałem że to to bo nierówno zbierały i odpowietrzali i dolewali płynu....

    [ Dodano: Czw 08 Sie, 13 21:17 ]
    przez pare dni był spokój...dzisiaj zapiszczało jak wjechałem na nierówności (nieduże) nie hamowałoem ani nie skręcałem.....mam nadzieje że to

    [ Dodano: Sro 14 Sie, 13 07:59 ]
    no i niestety dalej lipa........kilka komputerów i nic szczegółnego... ładowanie 14V,,,,,,wieczorem aku 12,4V, rano 12,13V........dziś to samo.....rano znowu kontrolka czerwona i ABS ESP migały razem z recznym i piszczał kilka razy po trzy razy.....jak wjechałem na nierówności,,,jak przychamowałem,,,,,,jak skręcałem mocniej w lewo.....

    myślałem ze to może jednak ładowanie i spadek napięcia jak te sytemy sie uruchamiają(hamulowy, wspomahania) ale dlaczego tylko rano na pewnym odcinku drogi??? wczoraj w mieście na wybojach zaposzcał mi trzy razy ale tylko na sekunde pojawił się symbol ręcznego......pojęcia już nie mam co to za ggggg....
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #2
    Rodzinny sedan za niecałe 40 tysięcy, Citroen C-Elysee

    Choć kompaktowe sedany nie cieszą się w naszym kraju jakimś wielkim powodzeniem, zresztą jak i w większości krajów europejskich, to jednak Citroen C-Elysee może choć trochę odmienić ten stan rzeczy. A wszystko za sprawą bardzo przystępnej ceny podstawowej.




    Citroen C-Elysee pojawi się w polskich salonach na początku przyszłego roku. Najnowszy model spod znaku szewrona będzie dostępny już od 39.900 złotych. Tak jak w przypadku pozostałych modeli marki, C-Elysee dostępny będzie w trzech wersjach wyposażeniowych – Attraction, Seduction i Exclusive. A jego wielkim atutem, który może skłaniać do jego zakupu także polskie rodziny, poza atrakcyjną ceną, będzie olbrzymi, bo liczący aż 506 litrów pojemności bagażnik.

    Najtańsza dostępna wersja Attraction z silnikiem 1.2 VTi 72 oferuje bogaty pakiet elementów wyposażenia wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo i komfort podróżowania.

    W "podstawie" znajdziemy m.in. system ESP, 4 poduszki powietrzne, elektrycznie wspomaganie kierownicy, centralny zamek z pilotem czy elektrycznie sterowane przednie szyby. Druga w kolejności wersja Seduction, to dodatkowo m.in. reflektory przeciwmgielne, manualna klimatyzacja, radio CD MP3 oraz ogrzewane i sterowane elektrycznie boczne lusterka.

    I wreszcie w najbogatszej dostępnej wersji wyposażeniowej, czyli Exclusive, dostaniemy 15-calowe alufelgi, Bluetooth, gniazda USB, sterowanie radiem z kolumny kierownicy, ogranicznik prędkości (w wersji 1.6 HDi 90) oraz chromowane i skórzane elementy wykończeniowe.

    Gama silnikowa obejmie dwa silniki benzynowe (1.2 VTi 72 i 1.6 VTi 115) oraz jeden wysokoprężny (1.6 HDi 90).

    Najtańszego Citroena C-Elysee dostaniemy już za 39.900 zł, mocniejszą wersję benzynową za minimum 51.400 zł, ale już w wariancie Seduction. I wreszcie diesel w tym modelu to wydatek co najmniej 49.900 zł.

    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      nie wiem dlaczego, ale mnie się ten citrak podoba - chodzi mi o kształt
      na pewno bardziej niż rapid, no ale ja to inny jestem
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #4
        Zamieszczone przez Enriquez
        nie wiem dlaczego, ale mnie się ten citrak podoba - chodzi mi o kształt
        na pewno bardziej niż rapid, no ale ja to inny jestem
        no a mi rapid bardziej
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • Big
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 6389

          #5
          Do mnie znów linia Rapida przemawia bardziej niz tego Citroena.
          Zobaczymy jak bediz ez wnetzrem, ale chyba bardziej plastik fantastik, niż w Rapidzie być nie może.
          Czarny Elegance

          Komentarz

          • t271828
            Elegance
            • 2008
            • 928

            #6
            Re: Rodzinny sedan za niecałe 40 tysięcy, Citroen C-Elysee

            Tu jest chyba troche bardziej szczegolowo opisane wyposazenie.

            Citroen dotrzymał obietnicy. Cena nowego sedana C-Elysee w podstawowej wersji wynosi niecałe 40 tys. zł


            No i musze powiedziec, ze wersja seduction zawiera wszystko czego ja osobiscie potrzebuje, a nie jest jakos cenowo wysrubowana. Jedyne czego na razie brak to instalacja LPG, ale diesle maja na tyle korzystne ceny, ze mozna sie zastanawiac co brac:

            1.6 VTi z zamiarem gazowania (jesli sie da), czy 1,6 HDi

            cenowo wychodzi podobnie, co nie jest czestym przypadkiem.

            Komentarz

            • Flame
              Elegance
              • 2010
              • 898

              #7
              Francuz zawsze będzie Francuzem.....bleeeee
              ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233

              ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025

              ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416

              Komentarz

              • tom.tom
                Rider
                • 2009
                • 296

                #8
                Zamieszczone przez Flame
                Francuz zawsze będzie Francuzem.....bleeeee
                ale 95% ludzi kupuje to, co ma atrakcyjną cenę, ma atrakcyjny wyglad i jest funkcjonalne. Dlatego Skoda swego czasu odniosła wielki sukces. Jednak Skoda ze swoją obecną polityka jest skazana na porażkę i to z głosnym łupnieciem o ziemię.

                Wszyscy (szczególnie południowa i zachodnia Europa) widzą, co sie dzieje na rynku i wypuszczają modele spełniające oczekiwania potencjalnych klientów, za wyjątkiem Skody. Skoda, niezrażona mega kryzysem na rynku, myśli że ludzie kupią Rapida za 55 - 60 tysiaków (bo tyle kosztuje naprawdę wersja z normalnym wyposażeniem), gdy obok w salonach mają tej samej klasy Fiaty, Citroeny, Seaty, za gruuubo mniej. Pewnie nowa Octavia bedzie wyglądała i kosztowała niewiele mniej od odpowiedników VW czy Audi - i ludzie naturalnie kupią VW i Audi, bo po co mają płacić tyle samo za markę o niższej renomie.

                Skoda jest i bedzie postrzegana przez ludzi jako najtańsza marka koncernu VW, i nawet cała rzesza miłosników Skody tego nie zmieni. Jeśli Skoda wyjdzie przed swój szereg - zginie jako pierwsza.

                Bezawaryjność Skody to już też niestety legenda (wystarczy poczytać to Forum - w Octaviach psuje się właściwie wszystko, od drobnych rzeczy po grube awarie). Moja O1 przejechała 84 tysiące i zaczyna sie sypać powoli - ostatnio padł kompresor od klimy, w środku wszystko stuka, trzeszczy. Na kolumnie kierownicy jest luz, skrzynia biegów od nowości chodzi jak w traktorze, a ostatnio wrzucenie dwójki powoduje w 60% przypadków chrupnięcie jak wrzucenie jedynki w Fiacie 126 p. Rodzice w tym samym czasie kupili Clio III i mają podobny przebieg - NIC w tym aucie się nie dzieje, totalnie NIC. W środku cichutko, nic nawet nie trzeszczy.

                Jako zagorzały miłośnik Octavii - ostatnio coraz bardziej jestem zawiedziony i zniesmaczony. Kupiłem nowe auto, zapłaciłem koło 50 tys. za O1, która miała byc jak czołg i jeździć bezawaryjnie - jednak daleko jej do tego. Gdybym kupił O2, zapłacił za nią powiedzmy 70 tys. i miałbym takie problemy jak sa opisywane na naszym Forum - kląłbym dziś jak cholera.
                Pozdrawiam tom_tom

                Komentarz

                • Big
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 6389

                  #9
                  tom.tom, chyba trochę sie zagalopowałes w tym swoim czarnowidztwie
                  Zamieszczone przez tom.tom
                  gdy obok w salonach mają tej samej klasy Fiaty, Citroeny, Seaty, za gruuubo mniej
                  Wiesz, jak narazie to Seat w Polsce nie sprzedaje się wogóle !! W sierpniu sprzedano w cełej Polsce 1 szt. (słownie: jedną sztukę, Seata).
                  Fiatów Panda III czy Linea też specjalnie na drogach nie widać. Owszem, jeździ sporo Bravo.
                  Zamieszczone przez tom.tom
                  Bezawaryjność Skody to już też niestety legenda (wystarczy poczytać to Forum - w Octaviach psuje się właściwie wszystko, od drobnych rzeczy po grube awarie)
                  Tak jak w kazdym jednym aucie
                  Ja miałem O II przez 5 lat i nie miałem z nią absolutnie żadnych problemów. Ojciec miał przez 5 lat Megane II 1.6 16V i non stop z tym autem cos sie działo.
                  Akurat Renault Clio III nie jest tu dobrym przykładem, bo jest to dość awaryjne auto (wejdz na forum Clio i poczytaj ) i niech Twoi rodzice się cieszą, że trafili na dobry egz. bo o to w przypadku tego auta dość trudno.
                  Nie wiem czy czytasz prasą branzową i oglądasz programy motoryzacyjne, ale w obecnych czasach NIE MA MARKI która nie miałaby wpadek i której auta byłby bezawaryjne i jeśli mam być szczery, to na tym polu Skoda i tak wypada stosunkowo dobrze i jest w "czubie".
                  Zamieszczone przez tom.tom
                  Pewnie nowa Octavia bedzie wyglądała i kosztowała niewiele mniej od odpowiedników VW czy Audi - i ludzie naturalnie kupią VW i Audi, bo po co mają płacić tyle samo za markę o niższej renomie.
                  Naprawde nie pojmuję Twojego rozumowania. niedawno zamówiłem Superba II 1.8 TSI za taka samą kwotę lub o 3-4 tys zł wyższą mogłem kupić Hondę Accord 2.0 16V, Opla Insygnię 1.6 turbo, Mazdę 6 2.0 16V, Passata 1.8 TSI czy kię Optimę. Wybrałem jednak Skodę bo zaoferowała najlepszy silnik (Passat miał te sama jednostkę ale przy uboższym wyposazeniu), dobrdzo dobra jakość i dobre wyposażenie.
                  Nie romumiem komleksu znaczka Skody ?? O co w tym chodzi ? Co mnie obchodzi jaki znaczek mam na msce (może to być i Daewoo, a nawet Proton) gdy auto jest dobrze wykonane, z dobrych materiałów z fajnym silnikiem i dobrym wyposażeniem.
                  Dlaczego niby auto ze znaczkiem Skody ma być gorsze od takiego samego ze znaczkiem VW ?? Naprawdę nie roumiem tych stereotypów. Akurat Skoda na najdłuzszą histroę z ymienionych prze zciebie marek bo jej powstanie datuje sie na 1895 r.
                  Czarny Elegance

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    tom.tom, jakbyś to wszystko mówił 8 lat temu to ok, ale zauważ, ile się po drodze zmieniło, jak zmienił sie wizerunek Skody i jak ciągle się on zmienia, owszem, na prowincji nadal skoda jest postrzegana jako kiepska, wręcz obciachowa marka i tam każdy woli 20 letnie BMW, tylko, że ludzie kupujący "samochody" za mniej niż 4000PLN nie bardzo Skodę interesują.
                    Skoda sprzedaje mnóstwo, i to drogich :idea: samochodów w dużych miastach, tym "młodym, dynamicznym", młodym tatuśkom, japiszonkom, prawnikom, lekarzom itp. co jeszcze parę lat temu było rzeczą szokującą.
                    Najlepszym dowodem na to jest to w jaki sposób zmienił się profil ludzi uczestniczących w OCP :idea: :idea: :idea:
                    (fak, że jeśli śledzisz forum od 2009 roku to może nie jest to aż tak uderzające)

                    W moim "środowisku" jak kupowałem pierwszą O2 w 2005 roku, to raczej był wielki wytrzeszcz, teraz tez się zdarza, ale jest on nieporównywalnie mniejszy i skoda staje się (stała się) poprostu jedną z kilku NORMALNYCH alternatyw dla zakupu auta, auta nie taniego, nie gorszego, NORMALNEGO.

                    Ja nie wiem jak będzie, ale ze sprzedażą i trafianiem w gusta Skoda jakos dawno nie dała dupy, oczywiście nam się tu może dużo rzeczy nie podobać, ale to jest trochę tak, że samochody kupuje jakiś tam szary użytkownik, a nie maniak z OCP.

                    [ Dodano: Czw 08 Lis, 12 08:48 ]
                    Big, no właśnie mówię
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • Enriquez
                      RS
                      • 2009
                      • 7685
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      Tyle samo byś dał za O2 FL, ja jakoś nie odczuwam, żeby się coś specjalnie psuło.
                      Pozdrawiam
                      Marcin

                      Komentarz

                      • t271828
                        Elegance
                        • 2008
                        • 928

                        #12
                        Zamieszczone przez Enriquez
                        Tyle samo byś dał za O2 FL,
                        O2 z takim samym wyposazeniem i silnikiem byla jakies 15 tys. drozsza wtedy, dopiero pozniej mozna bylo kupic O2 Tour za porownywalna cene, ale jednak bylo troche drozej niz O1 Tour

                        [ Dodano: Czw 08 Lis, 12 09:25 ]
                        Zamieszczone przez tom.tom
                        Zamieszczone przez Flame
                        Francuz zawsze będzie Francuzem.....bleeeee
                        Bezawaryjność Skody to już też niestety legenda (wystarczy poczytać to Forum - w Octaviach psuje się właściwie wszystko, od drobnych rzeczy po grube awarie). Moja O1 przejechała 84 tysiące i zaczyna sie sypać powoli
                        Wspolczuje - chyba Twoj egzemplarz byl skrecany w dzien po jakims wielkim czeskim swiecie

                        Ja mam dokladnie przeciwne odczucia - niedawno przebilem 90 tys. i samochod jezdzi jak nowka. Jedyna awaria (naprawiona na gwarancji) to byl padniety czujnik obrotow

                        [ Dodano: Czw 08 Lis, 12 09:26 ]
                        Zamieszczone przez Flame
                        Francuz zawsze będzie Francuzem.....bleeeee
                        Tekst taki sobie :| - zgodny z nickiem

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #13
                          Zamieszczone przez t271828
                          Ja mam dokladnie przeciwne odczucia - niedawno przebilem 90 tys. i samochod jezdzi jak nowka. Jedyna awaria (naprawiona na gwarancji) to byl padniety czujnik obrotow
                          nie miałbyś O1 1,6 to mógłbyś całkiem inaczej śpiewać
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • t271828
                            Elegance
                            • 2008
                            • 928

                            #14
                            Zamieszczone przez szkoda
                            Skoda sprzedaje mnóstwo, i to drogich :idea: samochodów w dużych miastach, tym "młodym, dynamicznym", młodym tatuśkom, japiszonkom, prawnikom, lekarzom itp. co jeszcze parę lat temu było rzeczą szokującą.
                            Tak wlasnie jest, tyle ze ten sukces zostal zbudowany na porzadnych i dosc atrakcyjnie wycenionych samochodach Octavia i Fabia. Ludzie po korzystnych doswiadczeniach z tymi modelami przywiazali sie do marki i teraz kupuja drozsze lepiej wyposazone samochody. Ale jesli Skoda bedzie teraz probowala wykorzystac ten swoj dobry wizerunek oferujac budzetowe samochody w niebudzetowych cenach (czyli dokladnie odwrotnie niz dotychczas), vide Rapid i w mniejszym stopniu Citigo, to roztrwoni ten dorobek.

                            Komentarz

                            • Big
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 6389

                              #15
                              Zamieszczone przez t271828
                              Ale jesli Skoda bedzie teraz probowala wykorzystac ten swoj dobry wizerunek oferujac budzetowe samochody w niebudzetowych cenach (czyli dokladnie odwrotnie niz dotychczas), vide Rapid i w mniejszym stopniu Citigo, to roztrwoni ten dorobek.
                              Jeśli tak by miało byc to masz rację. Jednak myslę, ze tak raczej sie nie stanie. Myslę, że że Rapid, a właściwie jego fatalnie plastikowe wnętrze (bo auto jako całość jest naprawdę całkiem fajne), to raczej wypadek przy pracy niż reguła.
                              Czarny Elegance

                              Komentarz

                              • t271828
                                Elegance
                                • 2008
                                • 928

                                #16
                                Zamieszczone przez szkoda
                                Zamieszczone przez t271828
                                Ja mam dokladnie przeciwne odczucia - niedawno przebilem 90 tys. i samochod jezdzi jak nowka. Jedyna awaria (naprawiona na gwarancji) to byl padniety czujnik obrotow
                                nie miałbyś O1 1,6 to mógłbyś całkiem inaczej śpiewać
                                Wiem, ale tom.tom ma dokladnie taki sam samochod, czyli po prostu pech

                                [ Dodano: Czw 08 Lis, 12 10:05 ]
                                Zamieszczone przez Big
                                Jeśli tak by miało byc to masz rację. Jednak myslę, ze tak raczej sie nie stanie. Myslę, że że Rapid, a właściwie jego fatalnie plastikowe wnętrze (bo auto jako całość jest naprawdę całkiem fajne), to raczej wypadek przy pracy niż reguła.
                                A co powiesz o Yeti? Dlaczego (mimo dzisiejszej mody na SUV-y) sie nie sprzedaje?
                                Dlaczego inne marki potrafily zaoferowac dynamicznie wygladajace samochody lub/i swietne
                                ceny?

                                Zreszta moze nie mam racji i Skoda bedzie sie dalej rozwijac, tylko jej oferta zaczyna sie powoli rozmijac z oczekiwaniami polskiego rynku, ktory zreszta jest malutki i ma marginalne znaczenie dla calosciowej sprzedazy marki. Byc moze wiekszym sukcesem bedzie awans o jedno dwa oczka na np. rynku niemieckim niz pozycja lidera rynku w Polsce.

                                Komentarz

                                • Big Wojtek
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 440
                                  • Hyundai

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Big
                                  W sierpniu sprzedano w cełej Polsce 1 szt. (słownie: jedną sztukę, Seata).
                                  Mozesz podać skąd masz te dane? Bo mi wychodzi, ze w sierpniu sprzedało się 111 szt

                                  Komentarz

                                  • Yarek
                                    Elegance
                                    • 2005
                                    • 992

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Big Wojtek
                                    Zamieszczone przez Big
                                    W sierpniu sprzedano w cełej Polsce 1 szt. (słownie: jedną sztukę, Seata).
                                    Mozesz podać skąd masz te dane? Bo mi wychodzi, ze w sierpniu sprzedało się 111 szt
                                    http://carmarket.com.pl/ranking.php?...two=0&powiat=0
                                    111 to piękna, okrągła liczba.
                                    ~20 razy mniej, niż sprzedała ta droga, wstrętna Skoda...
                                    . pzdr Jarek
                                    aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                                    Komentarz

                                    • t271828
                                      Elegance
                                      • 2008
                                      • 928

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Big Wojtek
                                      Zamieszczone przez Big
                                      W sierpniu sprzedano w cełej Polsce 1 szt. (słownie: jedną sztukę, Seata).
                                      Mozesz podać skąd masz te dane? Bo mi wychodzi, ze w sierpniu sprzedało się 111 szt
                                      Twoje dane sie zgadzaja z tym co ja znalazlem, co nie zmienia faktu, ze sprzedaz Seata w Polsce jest szokujaco niska. Wychodzi na to, ze odpuscili sobie calkowicie nasz rynek. Dla swietego spokoju cos tam oferuja i jakis fanatyk marki czasem sie skusi. Z taka sprzedaza siec dealerska Seata chyba wkrotce przestanie istniec?

                                      Komentarz

                                      • szkoda
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 22543

                                        #20
                                        Big Wojtek, przeciez to nieistotne, Skoda sprzedała w sierpniu 20x (dzięwiętnaście) więcej samochodów, widać co trzeba kupowac, żeby być oryginalnym
                                        saport techniczny baj DGW
                                        była BKD+DSG '05 120kkm
                                        była BXE '08 190kkm
                                        no i nie ma :-)

                                        Komentarz

                                        • Big Wojtek
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 440
                                          • Hyundai

                                          #21
                                          No pewnie ze Seat jest niszowy i 1 szt czy 111 szt róznicy nie robi. Po prostu upierdliwy jestem :wink:
                                          Jak juz ktoś napisał w innym temacie łatwiej na mieście spotkać Bentleya czy Maserati niz Exeo.

                                          Seat jest jakoś bezsensownie prowadzony. Miała być sportowa marka a robili Altea, Toledo (minivan) Exeo (stare Audi).Teraz Toledo będzie Rapidem. Zero konsekwencji. Ani w tym sportu, ani prestizu, a temperamentu to juz wogóle. Jedna Cupra wiosny nie czyni :?

                                          Komentarz

                                          • szkoda
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 22543

                                            #22
                                            Zamieszczone przez Big Wojtek
                                            Jak juz ktoś napisał w innym temacie łatwiej na mieście spotkać Bentleya czy Maserati niz Exeo.
                                            tak, to ja
                                            saport techniczny baj DGW
                                            była BKD+DSG '05 120kkm
                                            była BXE '08 190kkm
                                            no i nie ma :-)

                                            Komentarz

                                            • r2r
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 4720
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              #23
                                              Ciekawi mnie o co chodzi w C-Elysse z tym "wzmocnionym zawieszeniem".

                                              Przy lekturze w kilku pisamach i w seci, bardzo mocno akcentowane jest że auto będzie miało "specjalne wzmocnione zawieszenie z myślą o wyboistych i wymagających drogach". Brzmi to fajnie ale czy to taka gadka-szmatka czy rzeczywiście w tym Citroenie planują jakies "wzmocnienie", zważywszy że ma to byc auto budżetowe.

                                              Od siebie dodam że bryła bardzo mi się podoba i przyglądne się zarówno C-Elysse jak i Peugeot'owi 301, który ma być bratem bliźniakiem cytryny. Nie obiecuję sobie, ale jestem ciekaw tych aut.
                                              Artur

                                              Komentarz

                                              • szkoda
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 22543

                                                #24
                                                Zamieszczone przez r2r
                                                gadka-szmatka
                                                na to bym stawiał, pewnie po prostu postawią go wysoko i tyle...
                                                saport techniczny baj DGW
                                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                                była BXE '08 190kkm
                                                no i nie ma :-)

                                                Komentarz

                                                • Garret
                                                  L&K
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 1196
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez szkoda
                                                  Zamieszczone przez r2r
                                                  gadka-szmatka
                                                  na to bym stawiał, pewnie po prostu postawią go wysoko i tyle...
                                                  dokładnie, nieco wyzsze zawieszenie + belka skrętna z tyłu :wink:
                                                  Garret

                                                  -----------
                                                  Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...